Skrivi av Aktiviteter

Bli med på vår sommerbokbingo!

Sommeren er endelig her, og det er vår sommerbokbingo også! Kom innom biblioteket og hent deg et spillebrett, eller last det ned her.
Fyll inn forfatter og tittel i rutene etter hvert som du leser, eller lytter!

Vi har satt opp utstillinger med gode lesetips, men spør gjerne oss som jobber på huset også. Alle som får bingo er med i trekningen av gavekort fra Anton & James bokhandel og to gratisbilletter fra Lillehammer kino. Klarer du alle rutene kan du vinne gratis inngang til hele programmet på Lillehammer bibliotek og litteraturhus, ut vårsesongen 2024. Vi trekker tre vinnere!

Konkurransen er for alle våre lesere, og varer frem til 31. oktober. For å være med i trekningen leverer du bare heftet på biblioteket (husk å fylle ut kontaktinfo). Du kan også ta bilde og sende til oss på mail, eller publiser på instagram med #lillehammerbiblitt

Lykke til og god lesesommer!

Stikkord: , , Sist endra: 2. juni 2023