Grupperom

Lillehammer bibliotek har to grupperom og to studieceller som du kan benytte gratis. Ønsker du å reservere et rom?

Send en e-post med tidsrommet du ønsker å booke, og antall personer, til biblioteket@lillehammer.kommune.no eller via vårt kontaktskjema.

Du kan også komme innom, eller ring oss på 61 24 71 40.

Regler for bruk av grupperom:

• Rommet må reserveres før bruk.
  • Reservering er kun tilgjengelig i betjent åpningstid. I meråpentid gjelder førstemann-prinsippet.
  • Rommet må tas i bruk innen 10 minutter etter avtalt tid. Blir du forsinket, gi beskjed.
  • Rommet er forbeholdt til bruk av grupper på minimum to personer.
  • Rommet kan kun reserveres for en økt om gangen. Ved endt økt, kan en ny reservasjon legges inn.

Regler for bruk av studiecelle:

• Rommet må reserveres før bruk.
  • Rommet kan ikke brukes i meråpentid.
  • Rommet har plass til en person.
  • Rommet er en del av bibliotekets stillesone. Det er ikke tillatt å snakke her.
Sist endra: 19. september 2022