Skrivi av Aktiviteter

Bli med på vår vinterbokbingo!

Deres ønsker er (nesten alltid) vår lov, og da så mange ønsket seg mer bokbingo var vi selvfølgelig ikke vonde å be! Opplegget er det samme – fyll inn forfatter og tittel i rutene etterhvert som du leser, eller lytter!

Kom innom biblioteket og hent deg et spillebrett, eller last det ned her.

Vi har satt opp utstillinger med gode lesetips, men spør gjerne oss som jobber på huset også.

Alle som får bingo er med i trekningen av gavekort fra Norli Storgata 61, og to gratisbilletter fra Lillehammer kino. Klarer du alle rutene kan du vinne gratis inngang på hele vårprogrammet på Lillehammer bibliotek og litteraturhus. Vi trekker tre vinnere!

Konkurransen er for alle våre lesere, og varer fra 1. november 2022, og frem til 28. februar 2023. For å være med i trekningen leverer du bare heftet på biblioteket (husk å fylle ut kontaktinfo). Du kan også ta bilde og sende til oss på biblioteket@lillehammer.kommune.no, eller publiser på instagram med #lillehammerbiblitt

Lykke til og god lesevinter!

Stikkord: , , Sist endra: 1. november 2022