Lån bøker til påske!

Skrivi av Tjenester

Kjære lånerne våre!
Det er rare, og for mange vanskelige tider, og Lillehammer bibliotek ønsker å gjøre det vi kan for at dere skal få en så god påske som mulig. Vi åpner derfor opp for en tidsbegrenset mulighet til å få låne noen bøker til påsken.

Frem til fredag 3. april kl. 15.00 kan du bestille det du ønsker deg fra vår katalog.

Tirsdag 7. april 10-15 åpner vi for bokhenting på rampa på baksiden av biblioteket.

Du bestiller enkelt fra bibliotekkatalogen eller i Bibliofil-appen, vi plukker og pakker din reservering, så kan du hente den i døra.

Husk å holde trygg avstand til hverandre og ta hensyn til smittefaren. Hvis du har luftveissymptomer eller sitter i karantene, kan du ikke hente bestillingen din selv, men send gjerne noen andre for å hente for deg.

Har du ingen mulighet til å hente bestillingen din hos oss, ta kontakt på telefon 61107866 eller på epost: Biblioteket@lillehammer.kommune.no

Biblioteket forlenger alle lån frem til vi åpner igjen, så du trenger ikke bekymre deg for purregebyr på påskelektyren.

God påske alle sammen! Vi håper det ikke er lenge til vi sees på biblioteket igjen!

Lån bøker i påske. Bibliotekar Vegard Gundersen står parat