Lesefest! Vi feirer Nasjonal bibliotekdag

Fra 2. – 8. september markeres Nasjonale bibliotekdager over hele landet – og Lillehammer bibliotek og Lillehammer UNESCO Litteraturby er selvfølgelig med på feiringen!

Vi inviterer alle leseglade, bibliotekvenner og boknysgjerrige til å feire sammen med oss! Her vil du få servert gode lesetips fra fine Litteraturby-folk, vi avslører høydepunkter fra programmet her på biblioteket i høst, vi trekker gratisbilletter til Elling-forestillingen i Maihaugsalen i november OG vi serverer (alkoholfrie) bobler – som seg hør og bør.

Disse kommer med sine beste lesetips for høsten:
– Festivalsjef Marit Borkenhagen fra Norsk Litteraturfestival
– Bokhandler Christin Kramprud fra Norli Storgata 61 Lillehammer
– Kultursjef Olav Brostrup Müller fra Lillehammer kommune
– Bibliotekar Camilla Lostad Skrefsrud
Og kvelden ledes av biblioteksjef Cathrine Strøm

Velkommen til en inspirerende kveld for alle lesere – enten du trenger nye lesetips, eller er inne i en lesetørke og har lyst til å komme i gang igjen. Her kan du få gode råd for mange lesekvelder fremover!

Gratis inngang, påmelding via Hoopla (pga. servering):

03.09.2024
Expired!